Bestelt en betaalt u op werkdagen vóór 12:00 uur, dan zorgen wij ervoor dat uw bestelling nog dezelfde dag naar u wordt toegezonden (dit geldt voor alle artikelen die bij ons op voorraad zijn, behoudens bijzondere en uitzonderlijke omstandigheden waarvan wij u uiteraard direct op de hoogte stellen). Vanaf dat moment ligt uw bestelling bij onze bezorger (PostNL), in 95% van de gevallen zorgen zij ervoor dat u uw bestelling 1 tot 2 werkdagen in huis heeft.
Bezorgdagen brievenbuspost binnen Nederland
Besteld vóór 12:00u op: | Levering Nederland 1-2 werkdagen: | |
Maandag | Dinsdag - Woensdag | |
Dinsdag | Donderdag - Vrijdag | |
Woensdag | Donderdag - Vrijdag | |
Donderdag | Vrijdag - Zaterdag | |
Vrijdag | Zaterdag - Maandag | |
Zaterdag | Dinsdag - Woensdag | |
Zondag | Dinsdag - Woensdag |
Bezorgdagen pakketbezorging binnen Nederland
Besteld vóór 12:00u op: | Levering Nederland 1-2 werkdagen: | |
Maandag | Dinsdag - Woensdag | |
Dinsdag | Donderdag - Vrijdag | |
Woensdag | Donderdag - Vrijdag | |
Donderdag | Vrijdag - Zaterdag | |
Vrijdag | Zaterdag - Maandag | |
Zaterdag | Dinsdag - Woensdag | |
Zondag | Dinsdag - Woensdag |
Verzendkosten binnen Nederland
Verzendkosten worden per order in rekening gebracht en zijn afhankelijk van het aankoopbedrag. Uw bijdrage aan de verzendkosten is bedoeld voor porto-, verpakkings- en handlingskosten bij kleinere orders. Bij grotere orders nemen wij alle kosten voor onze rekening.
U ontvangt een Track & Trace nummer waarmee u op de website van PostNL kunt bekijken waar uw pakket zich bevindt.
Verzending buiten Nederland
Wij verzenden ook bestellingen naar andere landen buiten Nederland.
Voor onze klanten uit Europa Regio 1 (EUR1) rekenen wij €7,95 verzendkosten.
Wij verzenden alleen naar de volgende EUR1 landen:
België, Duitsland, Luxemburg.
De verzendkosten van een retour zijn altijd voor de klant.
Waarom geen gratis retournering?
Dit is heel eenvoudig: de kosten die gemaakt worden voor het verzenden (de bezorger, zoals PostNL, DPD, DHL, etc. verstuurt helaas niet gratis), moeten op de een of andere manier betaald worden. De meeste webwinkels berekenen deze kosten door als een soort opslag in de verkoopprijs van de producten. We kunnen onze producten best allemaal net iets duurder maken en daarmee doen alsof we geen retourneerkosten rekenen - zoals meestal gebeurt bij andere webwinkels.
Dit vinden wij echter oneerlijk omdat op deze manier de klanten die meerdere artikelen bestellen (en behouden) dus gestraft worden doordat er aan hen dus eigenlijk dubbele verzendkosten/retourneerkosten worden berekend.
De webwinkels die dus geen retourneerkosten rekenen, verdienen dus zonder dat u het door heeft op de 'geen retourneerkosten'.........
Wij houden de kosten liever open en eerlijk!