Klanttevredenheid staat bij LaraModa.nl voorop. Als u niet tevreden bent met uw bestelling, doen we ons uiterste best om alsnog een tevreden klant van u te maken door met een passende oplossing te komen. U kunt uw bestelde producten binnen 14 dagen aan ons terugzenden. In die 14 dagen mag u de verpakking openmaken. Ook van bijvoorbeeld elektronica, kleding of schoenen. U moet uw aankoop normaal kunnen uitproberen of passen, zoals u dat in de winkel had gekund. Wilt u het product toch niet? Dan stuurt u het binnen de bedenktijd terug en hoeft u niet te betalen.
De eventuele kosten voor de retournering vindt u onderaan deze pagina of op www.laramoda.nl/service/shipping-returns/. Wilt u een product terugsturen? Volg dan het onderstaande stappenplan of download het retourformulier en volg het stappenplan.
Graag uw retour aanmelden in uw account of per email: [email protected]
Niet in uw account of per email aangemeld, dan kan uw verzoek voor retournering niet behandeld worden.
Verzoeken via Social Media (Facebook, Instagram, e.d.) worden niet in behandeling genomen.
Wlit u een andere maat? Plaats dan een nieuwe bestelling.
Geen account?
Indien u een bestelling heeft gedaan zonder een account aan te maken, dan kunt u ons een email sturen naar onze klantenservice op e-mailadres [email protected]. Vermeld hierin duidelijk:
U ontvangt van ons zo spoedig mogelijk een reactie waarin staat hoe u het artikel naar ons kunt opsturen.
Let op: zonder onze goedkeuring vooraf kunt u uw bestelling niet retourneren. Wij kunnen uw retournering dan niet behandelen in onze administratie.
Uitzonderingen:
Niet alle producten kunnen worden geretourneerd. De volgende producten vallen niet onder de bedenktijd:
- Artikelen die slechts eenmaal kunnen worden gebruikt (mits de verpakking is geopend).
- Artikelen die, buiten onze schuld, beschadigd of incompleet zijn.
- Artikelen waarvan de verpakking niet aanwezig of (ernstig) beschadigd is.
- Artikelen die niet opnieuw kunnen worden gebruikt om hygiënische redenen (mits de verpakking is geopend).
Kosten:
De verzendkosten van een retour zijn altijd voor de klant.
Waarom geen gratis retournering?
Dit is heel eenvoudig: de kosten die gemaakt worden voor het verzenden (de bezorger, zoals PostNL, DPD, DHL, etc. verstuurt helaas niet gratis), moeten op de een of andere manier betaald worden. De meeste webwinkels berekenen deze kosten door als een soort opslag in de verkoopprijs van de producten. We kunnen onze producten best allemaal net iets duurder maken en daarmee doen alsof we geen retourneerkosten rekenen - zoals meestal gebeurt bij andere webwinkels.
Dit vinden wij echter oneerlijk omdat op deze manier de klanten die meerdere artikelen bestellen (en behouden) dus gestraft worden doordat er aan hen dus eigenlijk dubbele verzendkosten/retourneerkosten worden berekend.
De webwinkels die dus geen retourneerkosten rekenen, verdienen dus zonder dat u het door heeft op de 'geen retourneerkosten'.........
Wij houden de kosten liever open en eerlijk!
LET OP: Het is niet mogelijk om een product onder rembours terug te sturen!
Crediteren:
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de ondernemer het geretourneerde product heeft ontvangen. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Download Retourformulier
Retouradres
LaraModa.nl
Koningin Julianalaan 136
2274 JN Voorburg (ZH)
Nederland